Medzinárodný marketing

Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 2.
Povinný predmet

Cieľom predmetu je objasniť uplatňovanie medzinárodného marketingu na zahraničnom až globálnom trhu a v reálnych podnikových podmienkach.

Stručná osnova predmetu

Predmet sa zaoberá vyvíjaním zručností študenta v tvorbe medzinárodného marketingového plánu, a jeho cieľom je z teoretického a praktického hľadiska obsiahnuť aplikáciu marketingu v medzinárodnom prostredí. Marketingový plán slúži ako súčiniteľ vyučovaných poznatkov a techník problematiky medzinárodného marketingu obsiahnutého v jednom dokumente. Zároveň je nositeľom hodnôt v praxi. Predmet ďalej obsahuje: rozhodovací proces uplatnenia marketingu v zahraničí a nových trhoch, analýzu medzinárodného prostredia, marketingové stratégie a ich aplikácia v medzinárodnom prostredí a tvorbu vhodných marketingových programov.

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.