Euromarketing

Stupeň štúdia: 1.
Ročník: 3.
Povinný predmet

Stručná osnova predmetu

V rámci predmetu Euromarketing budú vysvetlené základné charakteristiky marketingu v Eurozóne, vymedzený vplyv Európskej únie na jednotlivé prvky marketingového mixu a na zmeny správania zákazníkov. Budú prezentované globalizačné trendy a prístup ku globálnemu mysleniu. Predmet poskytuje znalosti na využitie spoločného trhu EÚ a špecifiká marketingového prostredia.

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.